lördag 16 april 2011
fredag 8 april 2011
söndag 3 april 2011
torsdag 31 mars 2011
Vad Kul!!!!
Jag har lekt lite med min kompis Emelies ansikte, och en kossas kropp.
Jag satt Emelies ansikte på kossans kropp.
Jag kom till pappa idag.
Vi köpte glass och åt när vi kom hem.
Det var GOTT!!!
Jag ska göra en tidning kommentera om du vill ha en när den är klar.
:-)
Jag satt Emelies ansikte på kossans kropp.
Jag kom till pappa idag.
Vi köpte glass och åt när vi kom hem.
Det var GOTT!!!
Jag ska göra en tidning kommentera om du vill ha en när den är klar.
:-)
måndag 28 mars 2011
söndag 27 mars 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

